Benvingut aL programa de fidelització de Nomomoto
BLOG

Benvingut aL programa de fidelització de Nomomoto

08/08/2020

En què consisteix EL PROGRAMA?

A Nomomoto, ens agrada que els nostres clients gaudeixin de la seva experiència gastronòmica, i a més volem recompensar-los per això. El programa de fidelització consisteix a acumular el 5% de l'import de les comandes que faci el client a la nostra web (www.nomomoto.es) o la nostra App, per poder-los canviar en el moment que desitgi. Per exemple, si es consumeixen 100 € en una comanda, s'acumularan 5 € al programa a canviar en futures compres.


QUI ENTRA DINS EL PROGRAMA?

Aquells clients que realitzin més de 3 comandes dins d'un mateix mes, entren automàticament dins del programa de fidelització.


COM UTILITZAR MEUS PUNTS?

PER WEB O APP: En el moment de fer la teva comanda, sota el total de l'import apareixerà un missatge indicant l'import acumulat, i l'opció de canviar-los.


PER TELÈFON O AL LOCAL: En el moment de fer la teva comanda per telèfon, tan sols hauràs d'identificar amb el teu nom, cognoms i email o telèfon, així podràs acumular els teus punts o bé canviar-los.


Pots triar si canviar-los o no, tenint en compte que només es podrà bescanviar la totalitat d'import. Si l'import de la compra no supera el total d'euros acumulats, la resta seguiran disponibles per a un altre comanda. Ex. Si es tenen 100 € acumulats, i la comanda és de 60 €, es guardaran 40 €.


COM PUC CONSULTAR L'ESTAT DE MIS PUNTS?

A l'àrea de client de la nostra web o App trobaràs l'apartat "Els teus Punts", on es pot consultar quants punts acumulats es tenen. També pots consultar l'estat de les teves punts fent Click Aquí.


¿CADUCA EL MEU IMPORT ACUMULAT?

Sí, el Programa de Fidelització té una durada d'1 any des que la persona accedeix per primera vegada. Haurà canviar els seus punts abans d'aquest termini o es perdran (s'avisa per email perquè no els perdi i els pugui canviar en una comanda).